Még a 2020-as szezonban is a Ferrari 488 GT3-nak kell helytállnia a nemzetközi túraautó-bajnokságokban, ezért az olaszok a versenyképesség megőrzése érdekében kifejlesztették az Evo 2020 elnevezésű csomagot új aerodinamikával – csak az első lökhárítón 18 000 munkaórát dolgoztak számítógépen, majd a gyári szélcsatornában is ellenőrizték annak előnyös hatásait.

Keskenyebb lett a lámpák alatt rész, így már oldalra is kerülhetett két apró szárny, nagyobb a levegőt az első kerékjáratokból elvezető szellőző, új a hátsó szárny. A 488 GTE-hez képest hosszabb a tengelytávolság a GT3 Evo 2020-nál, ami a gumikopásra van előnyös hatással, a tömegcsökkentő megoldásokkal elérték, hogy több balaszttal játszhatnak a pilóták. Átprogramozták az ABS és a kipörgésgátló vezérlőjét, a motor hardveréhez nem nyúltak, az új vezérlőszoftver azonban finomabban szabályozható teljesítményleadást biztosít. Az új Sabelt kagylóülés 2,4 kg-mal könnyebb a korábbinál, extraként kérhető a 4500 lumenes fénykibocsájtású LeMans-fényszóró. Az új autókat rögtön az Evo 2020 csomaggal adja át a Ferrari, de azt a 488 GT3 tulajdonosok is megrendelhetik meglévő autóikhoz.