A repülőrajtban Huff kicsit bealszik, Norbi harmadiknak fordul, egészen váratlan skalp. A világbajnok némileg felpaprikázódott és a gyorsabbnak tűnő SEAT-al megkezdte az ostromot. Coronel és előtte Muller meglépett, szemlátomást Norbi tartotta kissé a mezőnyt. Nem volt kérdés, előzni fogják, hacsak… Hacsak nem segít nekünk is tudjátok ki? Hát, akit bulldózernek hívtak! Nem hiszed el, de a pályán dolgozó hatalmas munkagép megadta magát, pedig pöpecnek nézett ki. Nem kicsit térdelt le a szekér, konkrétan ott állt mint egy lázadó gép a bukótérben és emelt villával éltette a gépek lázadását! Most figyelj, piros zászló, 25 perc szünet néhány Safety Car-os körrel együtt!

De ez a gép a forradalmával nekünk túrta ki a dobogót. Az újraindítás után Huff újra romboló fokozatba kapcsolt, de a sárga zászló neki is lassítást parancsolt. Az a sárga zászló, ami az egyenes végi előzési ponton is lengett, innentől az egész futam alatt. Vagyis? Vagyis az egyetlen helyen ahol az erősebb autó elmehetett volna, az embargós lett. A pálya többi pontján nem volt gyorsabb, sőt, Norbi többször is le tudta szakítani, gyönyörűen, megbízhatóan vezetett.

A második futamon, ami végre valós, izgalmas küzdelmeket hozott, az ötödik helyen végzett Norbi. A rajt után a kilencedik helyre csúszott vissza Norbi, beszorulva kissé a sűrűjébe. Nem túl lelkesítő így nekilátni, a hatodik helyről nagyobb eséllyel mehetsz a dobogóért, de ez van. Rövidesen Coronel, Thompson, Tarquini, Huff került egymás mellé gyönyörű csaták után, gondolták, így el lehet fordulni. Coronel és Thompson járt a legrosszabbul, ki is estek, Tarquini autója is kapott egy elefántpuszit. Ezután Chilton lekaszabolta Tarquinit és Norbi után eredt, de a próbálkozás végül elhalt, sőt, még az ötödik hely is betoppant, szegény Bennani kiesésével.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!