Csak első ránézésre tűnik úgy, hogy a Dodge Challenger Drag Pak nem változott semmit öt évvel ezelőtti utolsó jelenése óta, a mérnökök ugyanis két évig dolgoztak az új gyorsulási versenyautón. Csak egyféle, 5,8 literes kompresszoros V8-assal adják az autót, a pontos teljesítmény nem ismert, csak annyit mondanak, az meghaladja az 1200 lóerőt; a váltó háromfokozatú automatikus.

Megszabadultak a független hátsó felfüggesztéstől is, amelynek a helyére merevtengely került, az első futóműben csak az állítható Bilsteint lengéscsillapítók jelentik a változás. Nagy teljesítményű fékrendszer és Dragpak felirattal rendelkező Weld Racing felnik is vannak a csomagban, az utastérbe bukókeretet hegesztenek. Az utcai Challenger légterelői segítenek a stabilitásban, szériafelszerelés az ágaskodást gátló hátsó rudazat és a fékezőernyő.