Az AP4-es kategória megfelel az európai FIA R5 kategóriának, tehát a Toyota GR Yaris AP4-es megépítésével szerzett tapasztalatok alapján a Gazoo Racing tulajdonképpen az európai versenyautóval is elkészült. A munkát a Neal Bates Motorsport szakemberei végezték, akiknek a Toyota szakemberei is segítettek, egész pontosan a megjelenésért feleltek. Még 2020 márciusában indult a munka a virtuális tervezéssel, majd a nyár folyamán kezdődött a tényleges fizikai kivitelezés.

A Neal Bates Motorsport szerint kifejezetten könnyű dolguk volt most, hogy már eleve összkerékhajtású autóból indultak ki (a korábbi Corolla-versenyautónál összkerékhajtást kellett beépíteniük, meg új motort) és az 1,6 literes háromhengeres turbó is a helyén maradhatott. A 2021-es Ausztrál Ralibajnokságban két GR Yaris AP4-est indít majd a Toyota Gazoo Racing Australia.