Amikor a LeMans-i 24 órás futamot szervező ACO és a WEC világbajnokságot kiíró FIA kihirdette az új Hypercar kategória szabályait, a Scuderia Cameron Glickenhaus úgy vélte, hogy érdemes megpróbálkozniuk egy autó kifejlesztésével, amellyel reményeik szerint több mit fél évszázad után újra Észak-Amerikai kézbe kerülne a LeMans-i koronát.

F1 és LMP1-es tapasztalatokkal rendelkező csapatot gyűjtöttek össze, majd Michael Young és Jim Glickenhaus tervei alapján nulláról indulva elkezdték a 007 nevű versenyautó fejlesztését. Már túlvannak az első szélcsatornás teszteken, most kezdődik majd az aerodinamika finomhangolása, júniusra akarnak végezni a fejlesztéssel, augusztusra tervezik az első példány megépítését, és szeptembertől indul a tesztelés, és így a 2020/2021-es szezonban állhat majd rajthoz az autó, tehát jövőre lehet az első LeMans-i próbálkozása.

A tervek szerint egyébként 1100 kg tömegű lesz a Glickenhaus 007 LeMans Hypercar, amely számára egy 3,0 literes V6-os biturbót fejlesztenek. Erről azt állítják, hogy a 840 lóerős teljesítményét padlógázon 30 órán át képes leadni. Alaphangon 2 millió eurót kérnek a versenyautóért, de van az a pénz, amiért gyári támogatást is kaphat az ügyfél.