A Mecum aukciósház kínálja eladásra a Pebble Beach-en megrendezésre kerülő árverésén a párját ritkító Porsche Centro 911-est, amelynél középre helyezték át a kormánykerekeket és a vezetőülést – azonban nem árt észben tartani, hogy a különleges járművet nem lehet közúton használni még az egyébként liberális előírásokkal rendelkező Egyesült Államokban sem.

A kabrió-prototípust követően ügyfélmegrendelésre építette meg a Trinity Motorsports Group az itt látható kupét mintegy 75 000 dolláros költséggel, 300 munkaóra alatt, majd ezt követően mostanáig 49 ezer kilométert autóztak vele – versenypályán. A rendszeres karbantartásnak köszönhetően jó műszaki állapotban van az egyébként kézi váltós 911S – ez 3,8 literes, 355 lóerős motort jelent.

Az átépítés során a műszerfalat és a középkonzolt jobbra eltolták, a bal oldalon némi karbon-betéttel töltötték meg a felszabaduló helyet. Nem egyszerűen csak középre helyezték át a vezetőülést, az oldalirányban sínen eltolható balra, tehát a ki- és a beszállás úgy történik, mint egy normál 911-esnél. A vezetőülés középre helyezésével ugyan megszűnt az anyósülés, cserébe az egyébként használhatatlan méretű lábtérrel rendelkező két hátsó ülés hirtelen teljes értékű lett, azaz a sofőr két embert vihet magával a versenypályán. A becslések szerint 85-115 ezer dolláros áron viszik majd el a különleges Porsche Centro 911-est – ha egyáltalán sikerül vásárlót találni neki.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!