A versenysport már csak ilyen. Hiába a teljesen alumínium, mérnöki műremeknek számító karosszéria, az egyszerűen nem volt elég jó a Pikes Peak Helyi Felfutóhoz, ezért a LoveFab műhely tulajdonosa, Cody Loveland nemes egyszerűséggel kihajította a Honda NSX karosszériáját, és egy csupaszárny szörnyűséget készített helyette.

A nemes cél, amiért mindez megtörtént, nem más, mint az erdőtüzek miatt elhalasztott Pikes Peak felfutó, amely végül augusztus 12-én lesz megtartva. Addigra már bevetésre kész lesz az itt látható autó is, amelyen még dolgoznak egy keveset. A fejlesztés elején, amikor még csak a technikát csiszolták, még a gyári karosszériával tesztelgették az autót a földutakon (a Pikes Peak-re vezető út jelentős része nincs leaszfaltozva), visszafogott, 500 lóerős teljesítményű motorral.

A tervek szerint a versenyen a korlátozások nélküli kategóriában indulnak az autóval, amelynek a teljesítményét addigra már 850 lóerőre növelik. Ehhez azonban már nem tudnak kellő leszorító-erőt adni a széria karosszériára utólag rárakott légterelők, ezért döntöttek úgy, hogy teljes egészében megszabadulnak a fölösleges részektől. Ami tulajdonképpen az egész külső részt jelenti.

Elöl hatalmas dobozt helyeztek el, a hátsó szárny meg ránézésre nagyobb, mint az egész autó. Azonban valószínűleg még ez sem lesz elég a kategóriagyőzelemhez, hiszen a 850 lóerő a korlátozások nélküli osztályban nem egy nagy dolog. Idén egyébként még nem biztos, hogy a korábban Suzuki SX4-essel taroló Nobuhiro „Monster” Tajima nyer, hiszen ő idén egy elektromos hajtású versenygéppel áll majd rajthoz. Utóbbiakkal pedig még senkinek nincsenek tapasztalatai.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!