Talán az idő rövidsége, talán az elektromos rendszer felépítése miatt döntöttek úgy az autót építő Rhys Millen Racing műhelyben, hogy megtartják a fehér színű légzsákos kormányt, mindenesetre furcsa látvány az ilyesmi egy versenyautóban. A VW ID.4 1st Edition autóból épített tereprali-versenyautóval Tanner Foust indul majd a NORRA Mexican 1000 nevű versenyen, ahol 1141 mérföld a teljes táv, ebből 893 mérföld a földút.

Nem nyúltak a hátsó kerekeket hajtó 204 lóerős villanymotorhoz és az akkumulátorhoz, de extra védőlemezeket építettek be az autó padlója alá, az utasteret kipakolták, a biztonsági felszereléseken felül extra kijelzőt is beépítettek, amelyen az akkumulátor-hőmérsékletet lehet figyelemmel követni. Teljesen új a felfüggesztés, hosszabb rugókkal és csövekből hegesztett alsó lengőkarokkal, 5 centivel emelték meg a hasmagasságot és terepgumikat szereltek a 18 colos felnikre. A Rhys Millen Racing által végzett teszteken jól szerepelt a Volkswagen ID.4 versenyautó, az éles bevetésre április 25-29 között kerül sor a Baja félszigeten. A gyorsasági szakaszok között egyébként bio-üzemanyaggal hajtott belső égésű motorral szerelt generátorral töltik majd az akkumulátort legfeljebb 50 kW teljesítménnyel.