A Lamborghini Squadra Corse az Urus nevű szabadidő-autóval is foglalkozik majd, az ST-X tanulmány előlegezi meg azt a versenyautót, amellyel a tervek szerint 2020-ban indul egy márkabajnokság. Ebben az FIA által addig kialakításra kerülő olyan pályákon versenyeznek majd, amelyek a klasszikus aszfalt mellett földutas szakaszokat is tartalmaznak. Európában és a Közel-Keleten rendezik meg a futamokat, amelyekhez a Lamborghini biztosítja az autókat és a technikai támogatást.

A Lamborghini Urus ST-X esetén a karosszériát és a motort, valamint a hajtásláncot szériaállapotában hagyják, azonban mivel megszabadulnak minden kényelmi felszereléstől, negyedével (!) csökken a saját tömeg. Bukókeret, tűzoltóberendezés és FT3-as üzemanyagtartály növeli a biztonságot. A tanulmány esetén matt zöld fényezést, látható karbon motorháztetőt alkalmaztak, az első lökhárító nagyobb légbeömlői javítják a továbbra is 650 LE/850 Nm-es 4,0 literes V8-as biturbó hűtését.