Rendhagyó lett a legforróbb Yaris, hiszen a januárban bejelentett GR Yaris 1,6 literes háromhengeres turbómotort kap 261 lóerővel, hatfokozatú kézi kapcsolású váltóval és összkerékhajtással. Ez mind szép és jó, de egy driftautónak hátsókerékhajtás kell, így a japán Daigo Saito már szét is vágott egy példányt, hogy a csöppnyi motortérbe a Suprából származó 2JZ kódú soros hathengeres blokkot beépítse.

Már benne van az erőforrás a kocsi orrában, de némi átalakításra még szükség lesz, hiszen az óriási turbó egyelőre a fényszóró felett helyezkedik el; nem szériaállapotában, hanem várhatóan 1000 lóerőre húzva építik be az új motort – a Supra versenyautójánál is így tett a versenyző. A karosszériát még a TRY Kyoto nevű cég szélesítéseivel is ellátják, a Pandem nevű készlet még nem is kapható, a prototípus-szettet szerelték rá a drift Yarisra.