A Hyundai Motorsport főhadiszállásán, a németországi Alzenauban építik a Veloster N alapján készülő, az FIA TCR-előírásainak megfelelő versenyautót, amely a bajnok i30 N TCR testvére – az alkatrészek 85%-a, beleértve a 2,0 literes turbómotort (350 LE/450 Nm) is közös az autókban. Ebből következőek euróban adják meg az Észak-Amerikában forgalmazott versenyautó árát, ami 135 000 euró+szállítás – az első ügyfelek márciusban vehetik át autóikat.

A Hyundai egyébként két autót indít az IMSA bajnokságban, ezen felül azzal próbálja ösztönözni a privát csapatokat, hogy azoknak bajnokságtól és helyezéstől függően az elért eredmények után pénzt ad – egy első helyért 7500 dollárt, de még egy ötödik helyért is jár 1000 dollár. A Hyundai Veloster N TCR versenyautó hatfokozatú, szekvenciális váltót kap, a fékrendszert a Brembo szállítja elöl hatdugattyús nyergekkel, a karosszéria acél és karbon elemeket tartalmaz.