Befalazták a hátsó kerekek előtti légbeömlőket a Porsche 911 GT3 R Hybrid 2.0 esetén Befalazták a hátsó kerekek előtti légbeömlőket a Porsche 911 GT3 R Hybrid 2.0 esetén

Alapvetően csak a hatékonyságot szerették volna növelni a Porsche mérnökei a 911 GT3 R Hybrid versenyautó továbbfejlesztése során, a könnyebb é erősebb autó kevesebbet fogyaszt a tavalyi változatnál.

A hibrid rendszer optimalizálása során az alkatrészek tömegét 20 százalékkal tudták csökkenteni. A nagyfeszültségű elemek áttervezését követően már nincs szükség a hátsó kerekek előtti extra hűtőnyílásokra, ami javítja az autó aerodinamikáját. Az első kerekeket hajtó két darab elektromotor teljesítményét 82-ről 102 lóerőre növelték, a hátsó kerekeket hajtó négyliteres, hathengeres bokszermotor teljesítménye 470 lóerő. A 911 GT3 R Hybrid esetén a pilóta szükség szerint kétszáz lóerővel növelhető az autó teljesítményét.

Minden kezelőszervet és visszajelzőt igyekeztek a kormányra zsúfolni Minden kezelőszervet és visszajelzőt igyekeztek a kormányra zsúfolni

Ezen kívül még az is segíti az autó haladását, hogy a saját tömeget 1350 kg-ról 1300 kg-ra sikerült csökkenteni. Átalakult a belső tér is, a kezelőszerveket és visszajelzőket igyekeztek mind a kormánykerékre áthelyezni, a maradék néhány funkciót a középkonzol helyén elhelyezett kapcsolótábláról lehet vezérelni.

Nem javult a köridő, de a korábbinál könnyebb és erősebb autó kevesebbet fogyaszt, azaz tovább tud kintmaradni Nem javult a köridő, de a korábbinál könnyebb és erősebb autó kevesebbet fogyaszt, azaz tovább tud kintmaradni