Bevetésre kész a 330 lóerős Astra

2016. február 11. (csütörtök)

Portugáliában kerítettek sort az Opel Astra TCR versenyautó végső tesztelésére, nemsokára már az ügyfeleknél vannak az első példányok.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Lényegében már végeztek az Opel Astra TCR finomhangolásával, már csak az utolsó tesztkilométereket futják a prototípusok, mielőtt az első vásárlók február végén megkapják a kulcsrakész versenyautójukat.


A portugáliai Estorilban gyűjtötték a kilométereket, hogy ellenőrizzék az általuk választott első függőcsapszeg helyességét: nem egyszerűen gyors, hanem az első abroncsokkal kíméletesen bánó futómű-geometria kialakítása volt a cél. A 330 lóerős autónál gyorsítás, a lassítás és a kanyarodás is ezeket veszi a legjobban igénybe, és noha könnyen lehet olyan futómű-geometriát találni, amellyel egy körön verhetetlen az autó, jelen esetben az volt a cél, hogy az egész versenytávon ütőképes legyen a végeredmény.

A TCR szabályzatban sok mindent pontosan meghatároznak, de az első felfüggesztés függőcsapszege nincs ezek között, szóval erre az alkatrészre koncentráltak – és úgy ítélik az Opel Motorsport szakemberei, hogy sikerrel jártak. Az Astra TCR első éles bevetésére április 2-án, a Touring Car Racing Series bajnokság első futamán Bahreinben kerül sor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Bevetésre kész a 330 lóerős Astra

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/16-os számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Bud Spencer filmjárművei
  • Vezettük: Audi Q2, Kia Niro, Alfa Romeo Giulia, Honda NSX, Yamaha XSR900
  • Teszt: Fiat Tipo 1.4, Ford Focus RS
  • Tanácsadó: Defektjavítás
  • Használt: Kozmetikai teendők eladás előtt
Autómotor Piactér