A Toyota szereti a kihívásokat, ezért SUV-val áll rajthoz a Nürburgringi 24 órás versenyen

2016. január 20. (szerda)

A Toyota Gazoo Racing számára az idei 24 órás Nürburgringi versenyen lesz a tizedik, és különleges autóval készülnek az ünneplésre: az új C-HR szabadidő-autóval!
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Május 26-29 között kerül megrendezésre az idén a Nürburgringen a 24 órás verseny, ahol immár tíz éve áll rajthoz a Toyota Gazoo Racing csapata. Ők nem egyszerűen csak részt venni akarnak a futamon, de keresik a kihívásokat is, 2011-ben például egy Lexus CT200h hibridet is indítottak, idén pedig tényleg új utakon járnak a C-HR nevű szabadidő-autó versenyváltozatával.



Ráadásul túlságosan sok idejük nem lesz arra, hogy megépítsék és teszteljék az autót, hiszen annak világpremierjére csak március elején, a Genfi Autószalonon kerül majd sor. A Toyota C-HR versenyautó mellett még két Lexus RC-t is indítanak a németországi futamon, egy normál RC és egy V8-as RC F-et.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
A Toyota szereti a kihívásokat, ezért SUV-val áll rajthoz a Nürburgringi 24 órás versenyen

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér