Az istállók közötti különbség azonban alig csökkent: míg a legnagyobb gyári csapatok büdzséje meghaladja a 400 millió dollárt, addig a kisebbek kevesebb mint 100 milliót költhetnek egy szezonban. Nem véletlen tehát, hogy továbbra is napirenden van a kiadások limitálása: a Nemzetközi Automobil- szövetség vezetői korábban jelezték, hogy 57 millió fontban (105 millió dollárban) korlátoznák az istállók büdzséjét.

A legnagyobb költségvetése az idén is a McLaren Mercedesnek van: a wokingi istálló a tavalyi 400 millió dollárt követően az idén közel félmilliárdból gazdálkodhat. A csapat büdzséje feltehetőleg a szponzori bevételek növekedésének köszönhetően ugrott meg: a McLaren a 2007-es szezonnak új főtámogatóval, a korábban a Ferrarit szponzoráló Vodafone-nal vágott neki.

Mindeközben a kiadási oldalon valószínűleg a pilóták fizetése nőtt a legnagyobb mértékben. A csapat ugyanis állítólag csak – az idén szerződtetett világbajnoki címvédő – Fernando Alonsónak 35 millió dollárt meghaladó öszszeget fizet, ez több mint a csapat két tavalyi versenyzőjének (Kimi Räikkönennek és Juan Pablo Montoyának) az együttes fizetése.

Érdekesség, hogy a tavalyinál mintegy 10 százalékkal többet költ az idén a Honda is, amely 420 milliós költségvetésével a második leggazdagabb F1-es team- nek számít. Az istálló ugyanis az előző szezon végén távozó korábbi főszponzora, a British American Tobacco helyett nem keresett új támogatót. A japán gyártó ehelyett Formula–1-es autóira a föld óceánjait és kontinenseit festette, ezzel a globális felmelegedés elleni küzdelemre szeretné buzdítani a száguldó cirkusz rajongóit is.

Bár a Honda mellé számos vállalat felsorakozott, ám ezek a cégek viszonylag kevés médiajelenlétet kapnak, így valószínűleg jóval kevesebbet fizetnek a csapatnak, mint a korábbi szponzorok, tehát a 420 millió dollár nagy részét feltehetőleg az autógyártó biztosítja.