Pénzt és erőfeszítést nem sajnálva készül az Arch Motorcycles által kínált KRGT-1-es, például a benzintartály két felét egy 242 kg-os alumínium-tömbből marják ki, amelynek a végén két darab 9 kg-os tartály marad; a kettő között helyezkedik el a szívósor.

A 2032 köbcentis, 45 fokos hengerszögű, benzinbefecskendezős V2-es blokkot az S&S Cycle készíti kifejezetten az Arch számára, a 126 LE/165 Nm csúcsteljesítménnyel egy, az Arch által gyártott hatfokozatú váltó birkózik. Lánchajtás közbeiktatásával jut el az erő a 8 col széles hátsó kerékre. A hátsó lengőkart szintén alumíniumból marják ki, a belső üregben vezetik hátra az elektromos vezetékeket, az üreges hátsó tengelyt króm-molibdén acélból készítik.

Mindezen különleges megoldások ellenére nem könnyű versenyzővel van dolgunk, szárazon 244 kg a KRGT-1 tömege, a tankba 19 liter benzin fér, az ülésmagasság 700 mm. Csak és kizárólag megrendelésre építik az Arch KRGT-1-et, a szerződés aláírásakor 12 000 dollár (3,4 millió Ft) foglalót kell letenni az asztalra, a végösszeg különösebb egyedi igények teljesítése nélkül legalább 78 000 dollár (22 millió Ft). Keanu Reeves és Gard Hollinger már dolgozik a KRGT-2-es alkotáson, de még nem tudják, mikor lesz megvásárolható.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!