Ránézésre nem sokat változott az MV Agusta F4 RC a korábbihoz képest, épp csak a grafikáját alakították át és büszkén viseli a 37-es számot az elején, utóbbi az olasz gyártó bajnoki címeire utal. Az erőforrás alapjában ugyanaz a négyhengeres, ami az F4 Reparto Corse versenygépet is hajtja, itt azonban a törvényi előírások miatt 205 lóerő a teljesítménye.

Jelentős változás történt az elektromos rendszernél, amelynél személyre szabható a gázadás érzékenysége, a maximális nyomaték, a motorfék nagysága és a leszabályozási fordulatszám. Három dőlésszög-érzékelő, három giroszkóp és három gyorsulásérzékelő is van a fedélzeten, így például kanyarodás közben is aktívan változtatja a beavatkozási határt az elektronika.

Acélcső vázra épül a gép, elöl-hátul Öhlins állítható rugóstagokkal. Elöl 320 mm-es, hátul 210 mm-es átmérőjű féktárcsák lassítanak, amelyek 4 dugattyús nyergek szorítanak – a Brembo szállítja a rendszert –, Bosch 9 Plus Race Mode blokkolásgátló szabályozza a működést. Az MV Agusta azt mondja, korlátozott számban lesz megvásárolható a 2018-as F4 RC, de azt már nem árulták el, hogy mekkora példányszámról van szó. Extracsomagot is lehet majd választani a géphez, amelyben SC-Project titánium kipufogó, módosított motorvezérlő, gyorsoldású tanksapka, karbon hőpajzs van többek között.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!