Az EICMA kiállításra szállított Kumpan elektromos robogókat védjegy-sértés miatt foglalták le az olasz hatóságok.
Category
Motor
Motor
Csak a saját sisakjával lehet vezetni a 33 milliós motorkerékpárt
Az Arc startup Vector nevű villanyos motorkerékpárjának nincs műszerfala, a sisak kijelzőre vetít információkat.
Motor
Csavartak egy keveset az S 1000 RR-en
Itt a BMW szuperbikejának új generációja, a korábbinál nagyobb teljesítménnyel és alacsonyabb tömeggel.
Motor
Szárnyakat kapott a legdurvább Ducati
A Ducati Panigale V4 R az olaszok leggyorsabb közúti motorkerékpárja, amely a MotoGP légterelőket is megkapja.
Motor
Villanymotoros zsebrakéta
A német Sol Motors villanymotoros kismotorja Pocket Rocket, azaz zsebrakéta névre hallgat.
Motor
Mini streetfighter – Honda CB125R teszt
A motorkerékpár nem 500 köbcentinél kezdődik, ahogy azt az a1-es jogosítvánnyal vezethető CB125R bizonyítja.
Motor
Irány Dakar! – Honda CRF1000 Africa Twin Adventure Sports teszt
Ez nem vicc! A motor felépítése, kivitele ezt sugallja; nem ok nélkül. Olyan extrákkal szerelték fel már gyárilag, hogy akár mehetünk is oda. Csak dobozok és terepgumi kell…
Motor
Múlt és jövő: oldalkocsis Ural drónnal
Az oldalkocsiból lehet irányítani a drónt, amely külön USB-töltőt is kap. Még selfie-pálca is van a fedélzeten.
Motor
Az Ariel 500 D megelőzte a korát
Kilencvenéves, de tökéletes állapotú motorkerékpárral érkezett a veterán járművek legutóbbi zalai találkozójára Vaczkó Zoltán.
Motor
Legény a gáton – Yamaha MT-10 SP teszt
A Yamaha legkeményebb csupasz motorja az elektronikai segédekkel kitömött MT-10 SP.