A korábbinál jóval látványosabb az új műszerfal, melyhez okostelefont kapcsolhatunk

A Piaggio robogókínálatában a 2015 óta kapható Medley jelenti az arany középutat, a Liberty és a nagy testű Beverly közé ékelődve gyorsan népszerű lett még úgyis, hogy a mai trendekkel ellentétben még a sportosság látszatától is óvakodik. A siker oka elsősorban a viszonylag karcsú felépítés és a nagy, 16 colos kerékméret párosában rejlik, így ezen nem változtattak, viszont a korábbi jellegzetes alapformát megtartva a Medley új első idomot kapott, az előzőhöz képest sokkal hatékonyabb és persze látványosabb, full-LED-es fényszóróval.

A Medley nem egy kirakatmotor, minden részlete a célszerűséget szolgálja

A modernebb hatást keltő és könnyebben leolvasható digitális műszerfal is fontos, amelyhez Bluetooth-on keresztül okostelefont kapcsolhatunk – az USB-csatlakozó miatt a készülék lemerülésétől sem kell tartani. A felhasználók szempontjából a komfortosabb ülés is említésre méltó, amelyet úgy alakítottak ki, hogy az utasnak se kelljen kuporognia. Ha már robogóról van szó, a praktikumot sem vették félvállról, hiszen az ülések alatt 36 liternyi tér áll rendelkezésre. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy akár két full face sisak is elfér a bendőben, de az idomba épített, kesztyűtartószerűen nyíló rekesz is a mindennapi használhatóság során szerez jó pontokat.

2020-ra a kipufogórendszert is módosította a Piaggio

Az acél csővázra épülő modellt a Piaggio új 125-ös, folyadékhűtéses egyhengerese hajtja (egyes piacokon 150-es verzió is létezik), mely 12 helyett immáron 15 lóerőt produkál. A korábbihoz képest nemcsak a dugattyú és az égéstér új, hanem a teljes hengerfej és a befecskendezés is módosult. A változásokat elsősorban az alacsonyabb fogyasztás és az azzal járó szerényebb károsanyag-kibocsátás indokolta. Ennek jegyében start-stop rendszert is felvonultat az újdonság: a vezérlés a megállást követő 1-5 másodperc között lövi le az egyhengerest, s hogy finoman történjen az újraindítás, nem az önindítóval, hanem egy kefe nélküli kis elektromos egység segítségével kel újra életre. Az új erőforrás nagy előnye egyébként a hosszabb szervizintervallum, 125-ös létére az olaj- és szűrőcsere csak 10 ezer kilométerenként esedékes, míg a szelephézagokat mindössze 20 ezer kilométerenként kell ellenőrizni.

Piaggio Medley

Experience the city in a unique way, #YOURMedleybit.ly/2YhmRfT #PiaggioMedley #Piaggio

Közzétette: Piaggio – 2020. július 6., hétfő

Piaggio Medley 125
Lökettérfogat: 125 cm3
Hengerek/szelepek: 1/4
Max. teljesítmény: 11 kW (15 LE) 9000/perc
Max. nyomaték: 12 Nm 6500/perc
Sebességváltó: fokozatmentes
Hossz./szél./mag.: 2020/705/1180 mm
Tengelytáv: 1395 mm
Ülésmagasság: 799 mm
Üzemanyagtank: 7,0 l
Gumi elöl/hátul: 100/80 R16/120/70 R14
Menetkész tömeg: 144 kg
Alapár: 1 269 900 Ft+reg. adó