Napelem töltő berendezés – konténerbe építve

2016. február 9. (kedd)

A Current Motor nevű, villanymotoros robogókkal foglalkozó társaság készítette el a konténerbe épített napelemes töltőberendezést, amely a hálózattól függetlenül telepíthető.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Csak villanymotoros robogókkal foglalkozik a Current Motor nevű társaság, ezeknek az energiaigényét vették figyelembe, amikor kifejlesztették a kis méretű, 20 lábas konténerbe épített töltőberendezést, amely robogóból egyszerre négy darabot képes táplálni, de már egy autó túl sokat jelentene neki.


Egy 22 kWh kapacitású akkumulátor-telepet kap a konténer, ezt pedig a kihajtható oldalfalakba épített napelemek táplálják, ideális esetben 2,4 kWh energiát tudnak ezek termelni 24 óra leforgása alatt. Öt elektromos csatlakozási pont van, négy ezek közül a robogóknak, egy pedig számítógépek vagy egyéb elektromos készülékeknek van fenntartva. Alapvetően üzleti felhasználókat céloznak a mobil, elektromos hálózattól független töltővel, amivel például egy, lakott területtől messze lévő építkezésnél az őrszolgálat járőr-robogóit mellett az őrök kommunikációs készülékeit is lehet tölteni. Nem ismert az Nb Solar Charging Station ára, még nem kezdődött meg a sorozatgyártás.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Napelem töltő berendezés – konténerbe építve

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér