Áprilisban hirdette meg a német Custombike újság a 2016-o Build da FuKKer elnevezésű motorépítő versenyét, ahol mindössze egy szabály van: a működőképes géphez felhasznált anyagok értéke nem haladhatja meg az 5000 eurót. Az idei versenyen indult Chris Zernia kőfaragó, aki egy 1982-es Honda CX500-ast épített át bazaltból készített elemekkel. A vázat meg kellett erősíteni a végül 350 kg-os saját tömeg miatt (130 kg-mal nehezebb a gyári konstrukciónál), de a Stone on wheels fantázianevű alkotás teljesen működőképes. Csak arra kell vigyázni, hogy nagyon magasan van a tömegközéppont, és bizony a szintén bazaltból készített bukósisak védelme nem feltétlenül optimális borulás esetén…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!