Kerekeken guruló doboz a legújabb teherrobogó

2016. február 10. (szerda)

Az indiai Revolta nevű most alakult vállalkozás jövőre már gyártja a Magic Box, azaz varázsdoboz nevű teherszállító járművét.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az Új-Delhi Autószalonon debütált a Revolta Motors nevű vállalkozás, amely két darab villanymotoros robogóval lép majd piacra jövőre. Az egyik egyszemélyes személyszállító, a másik pedig azitt látható, meglehetősen furcsa megjelenésű teherszállító.


Befejezésre vár a gép, meg műszerfalra és hátsó lámpára... Befejezésre vár a gép, meg műszerfalra és hátsó lámpára...
A Magic Box, azaz varázsdoboz névre keresztelt szerkezet karosszériája lényegében egy hatalmas lyuk, amelyet például papírdobozzal lehet megtölteni. Nem tűnik túlságosan tartós megoldásnak egy olyan országban, ahol a monszunidőszakban heteken keresztül erős esőzések vannak.

A Revolta Magic Box csúcssebessége 60 km/h, egy feltöltéssel legfeljebb 60 km-t tud megtenni, és 100 kg a terhelhetősége – ebben már benne van a sofőr is. Alapvetően ételszállítással foglalkozó vállalkozásokat céloznak a járművel, ahol ez az alacsony terhelhetőség is megfelelő. Technikailag annyiból tud többet az egyszerű személyszállítónál a Magic Box, hogy a fedélzetén a jármű élő követését lehetővé tevő GPS-jeladó is van, így a megrendelő pontosan tudja, hol jár az általa kért áru.

Fotó: Team-BHP Fotó: Team-BHP

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Kerekeken guruló doboz a legújabb teherrobogó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér