Jobb lesz sietnie annak, aki a BMW Motorrad közútra szabadított MotoGP-gépét magáénak akarja tudni, mert csak 750 példányt készítenek a HP4 Race-ből. Következzenek a fő számok: 215 LE, 171 kg, 14 500/perc leszabályozási fordulat.

Mindössze 7,8 kg a karbonból sütött váz tömege, az 1,0 literes blokk verseny-specifikációjú, megemelték a fordulatszámát, egyedi a váltó áttételezése, hogy ezt ki is tudják használni a pilóták. Ugyanazokat az Öhlins első-hátsó felfüggesztést kapja a HP4 Race, amelyet a MotoGP versenygépek is használnak, a lengőkar is onnan származik a Brembo GP4 PR fékrendszerrel együtt.

Egyszerű digitális kijelző informál, de természetesen van telemetria-rögzítés is a későbbi elemzés számára, ezen kívül az utcai gépek elektronikája is ott van a fedélzeten, tehát egykerekezés-gátló és kipörgés-gátló is van – és mindet sok fokozatban lehet állítani. Az alumínium tankon kézzel követik el a szálhúzást, ezen kívül a BMW Motorsport színeit használja a BMW HP4 Race, a vételárat egyelőre nem árulták el.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!