Egyelőre csak egyedi példány az akkumulátoros-elektromos Ural oldalkocsis motorkerékpár, amelyet az észak-amerikai forgalmazó készített egy benzinmotoros példányból. Az átépítést az ICG nevű műhely végezte, de az átalakításhoz szükséges részegységeket szállító Zero Motorcycles is segített a munkában, leginkább mérnöki oldalról.

Kidobták a boxermotort és a váltót, utóbbi helyére a 61 LE teljesítményű, 110 Nm nyomatékű villanymotor került – ez lényegesen több a benzinmotor 41 LE/57 Nm-énél –, ami 140 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé, a hatótávolság egy feltöltéssel 165 km. A Zero Motorcycles ZF13.0 akkumulátora kerül az egyedi alumínium keretbe, ezenkívül az oldalkocsi ülése alá a ZF6.5 akkumulátor kerül, ami összesen 19,5 kWh kapacitást eredményez. Sajnos az oldalkocsi akkumulátora miatt nincs lehetőség a kétkerékhajtás választására az Ural Electric esetén.

Az egy szem prototípust arra használja majd az Ural motorkerékpárok észak-amerikai forgalmazója, hogy azzal rendezvényeken és kiállításokon szondázza a közönség fogadtatását. Ha a következő 24 hónap során elég érdeklődőt sikerül gyűjteni, akkor pedig megvalósítják a sorozatgyártású változatot. Abban természetesen a piaci rajt idején elérhető legmodernebb akkumulátor-technológiát használják majd, de alapvetően arra a gépre számíthatunk, amelyet itt lehet látni.