Már két éve folynak a tényleges kísérletek a Lazareth LMV 496-os repülőképes motorral, de csak most került olyan állapotba a jármű, hogy azt értékesíti is a francia műhely. A vételárat nem árulták el, csak annyit mondanak, hogy a jármű különlegességéhez, a felhasznált anyagok minőségéhez illik, és benne foglaltatik a műszaki vizsga is, hiszen az aktuális francia előírásoknak is megfelel az LMV 496.

Szárazföldön villanymotoros hajtással mozog a négykerekű szerkezet, a V8-as motorblokk csak álca, a hajtással kapcsolatban annyi az információ, hogy egy feltöltéssel 100 km a hatótávolság. Repüléshez a TFX Suspension Technology által kifejlesztett csuklópontok mellett elforgatja a kerekeket a jármű, ilyenkor pedig a kerekek közepén elhelyezett gázturbinák hajtanak. Ezek összteljesítménye 1300 lóerő, a tolóerejük 285 kg. A fedélzeten lévő repülőbenzin mintegy 10 percnyi repülésre elég.

A több éves fejlesztőmunka eredményeként sikerült pontosan behangolni a négy darab gázturbina együttműködését, így a levegőben is a motorkerékpár-kezelőszervekkel irányítható a Lazareth LMV 496.