Egyszerűen még jobb lett a Moveo villanymotoros robogó

2016. március 30. (szerda)

A magyar fejlesztésű Moveo villanymotoros robogó továbbfejlesztésekor a még egyszerűbb használhatóságot tartották szem előtt.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Nagyon kis helyre összehajtogatható, kényelmes fotelüléssel ellátott kétkerekű villanymotoros robogóként látta meg a napvilágot a Moveo robogó, azonban pontosan ez a bonyolult felépítés volt az, ami a modern technológia mellett megnövelte az árat, és így csökkentette a piaci lehetőségeket.


A továbbfejlesztett modellt egyszerűen kettőbe lehet hajtani, azaz mindössze egy csuklópont van. Nem csak egyszerűbb a szerkezet, de az összehajtogatáshoz se kell végigtapogatni az egész, estenként koszos részeket. Az is fontos változás, hogy hagyományos robogónak néz ki immár a szerkezet, a korábbi guruló székkel sokan nem tudtak mit kezdeni.

A Moveo csúcssebessége 45 km/h, egy feltöltéssel pedig akár 50 km-es távolságot is képes megtenni. Az üzemeltetési költség minimális, kevesebb, mint 1 Ft-ba kerül 1 km megtétele. Noha a szerkezet egyszerűbb lett, a tömeg megnőtt, immár 45 kg-ot nyom a Moveo, szóval összehajtott állapotában inkább gurítani lehet, mint cipelni, de arra például még mindig alkalmas, hogy a város szélén hagyott autó csomagtartójából előkapva ezzel érje el az ember végső célját.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Egyszerűen még jobb lett a Moveo villanymotoros robogó

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/12-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Audi RS 7 Sportback, Suzuki Baleno, Porsche 718 Boxster S
  • Összevont teszt: Mazda MX-5 G160 és Mini Cooper S Cabrio
  • Teszt: Opel Astra ST 1.6 Biturbo CDTI és Insignia ST 1.6 CDTI, BMW 318d és 330i xDrive, Volvo XC90 T8, Honda SH300i
  • Tanácsadó: Felnijavítás
  • Használt: ©koda Fabia (1999-2007)
Autómotor Piactér