Márka - Honda

Lépcsős Civic - Európának

2011. augusztus 4.

Kicsit megpiszkálták a lépcsős hátú Honda Civic megjelenését, az autó az ötajtóssal együtt Frankfurtban mutatkozhat be.

Nem változik sokat a Honda Civic

2011. augusztus 1.

Európába a jövő év elején érkezik meg a kilencedik generációs Honda Civic, a kifejezetten nekünk gyártott ötajtós karosszériával.

Karamboloztak a Honda CR-V prototípussal

2011. július 28.

Az Egyesült Államokban törték össze az erősen álcázott Honda CR-V prototípust – egy áldozat képei.

Bemutató Honda CR-Z

2010. február 3.

A Hondának már égetően szüksége volt egy háromajtós, felvillanyozó külsejű modellre. Az pedig, hogy a CR-Z hibridhajtású, csak hab a tortán!

Menetpróba Honda FCX Clarity

2009. november 2.

Mi lesz, ha elfogy a Föld olajkészlete? Erre bizony nincs válasz, de a várható krachot jócskán elodázhatja, ha nem füstöljük el tüzelőanyagként, hanem például hidrogén-tüzelőanyagcellás autóval járunk!

Teszt Honda Civic 1.8 Sport

2009. július 9.

Életciklusa félidején a Honda űrhajója sem kerülhette el a ráncfelvarrást. A formatervezők rést ütöttek a Civic pajzsán.

Teszt: Honda Accord 2.2 i-DTEC

2008. augusztus 28.

Az új Civic esetében a Honda tudatosan vállalta a designforradalmat, de a teljesen más vevőkört megcélzó Accorddal már sokkal óvatosabb. A hangsúly továbbra is a műszaki tartalmon van, emellett az ár-érték arány és a kedvező fenntartási költségek a fő erényei.

Teszt: Honda Civic Type-R

2007. augusztus 15.

Amikor megláttam az új Civic Type-R első hivatalos képeit, elismerően csettintettem. Ez igen, a XXI. században így kell kinéznie egy sportkocsinak – bármelyik sci-fiben megállná a helyét, játszódjon az 2050-ben, vagy akár 2500-ban! De mi a helyzet, ha napjainkban, a hazai útviszonyok között kell bizonyítania?

Teszt: Honda Civic Type S 1.8 i-VTEC és 2.2 i-CTDi

2007. július 23.

Két hét tesztidő két háromajtós, 140 lovas Civic-kel, egy csavarral a történetben. Félidőben dízelre cseréltem a benzinest, s arra számítottam, hogy észre sem fogom venni a különbséget. Majdnem így történt, de azért van eltérés a két modellváltozat között.

Teszt: Honda Legend 3.5 V6 SH-AWD

2007. július 9.

Nagyon finom, precíz autókra mondják, hogy olyan, mint az óramű. Nos, ha tovább visszük e hasonlatot, akkor a Honda Legend maga a kronométer! Sajnos a költségszintje is ennek megfelelő, így nem éppen gazdaságos megoldás a szintén pontos Seiko kvarcórákhoz, azaz egyéb Honda típusokhoz képest. Ám egy ilyen csúcsmodell esetében többet számít a különlegesség, amivel nem is marad adósunk a Legend.

1 | 2 | 3 | következő »

Aktuális: 2014/19-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 508, Lexus NX 300h, Volkswagen Touareg
  • Teszt: Jaguar XF 2.2D
  • HASZONJÁRMŰ-MELLÉKLET: Volkswagen Amarok-túra: Montenegro–Albánia, Teszt: Peugeot Boxer, Ford Transit Jumbo, Renault Master, Mercedes-Benz V 250 BlueTec, Landini 7-215
  • Tuning: Brabus Mercedes-Benz Sprinter

Időjárás

Budapest

erősen felhős
9 °C
9 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?