Bemutatkozott a 2019-es Chevrolet Blazer szabadidő-autó, amelynél bevallottan emlékezetes külsőt akartak alkotni a formatervezők. Hatalmas és látványos a hűtőrács, a fényszórók ennek sarkaiba szorultak, és az egész látványosan domborodó karosszériaelemekben folytatódik, mígnem egy – a korábbiakhoz képest meglehetősen – visszafogott hátsóban zárul.

A Chevrolet észak-amerikai kínálatában közepes méretű modellként beilleszkedő Blazer két üléssorral rendelkezik, a második sor sínen csúsztatható, a padlóba hajtást követően 1818 liter a raktér maximális befogadóképessége. A márkánál először alkalmaznak sínes csomagrögzítő-rendszert. A műszerfalon az említhető új elemként, hogy a középső szellőzőnyílások nem az érintőképernyő két oldalán, hanem a középkonzol alatt helyezkednek el. A mai vásárlói igényekre gondolva egy vezetéknélküli és hat USB töltési lehetőség is lehet a fedélzeten.

Az alapmotor egy 2,5 literes négyhengeres 193 LE/255 Nm teljesítménnyel, feláras a 3,6 literes V6-os 305 LE/365 Nm-rel. Az elsőkerékhajtás helyett a négyhengeresnél olyan összkerékhajtást lehet kérni, ahol tengelykapcsoló választja el a hátsó kerekek hajtását az üzemanyag-megtakarítás érdekében, a hathengeresnél azt a hátsó differenciálmű nélküli összkerékhajtást kínálják, amelyet az új Opel Insigniához is adnak. A váltó minden esetben kilencfokozatú automatikus.