Noha megjelenésében az európaitól teljesen eltérő az indonéziai piacon forgalmazott Toyota Yaris, a lemezek alatt nagy vonalakban ugyanaz a technika rejtőzik – kicsit nagyobb a méret, 1,3 és 1,5 literes négyhengeres benzinmotor választható.

A Gaikindo Indonesia International Auto Show-n rögtön két tanulmányt is készítettek a Toyota Astra Motor szakemberei, ezek közül a Yaris Legian nevű kabrió az érdekesebb, de egyben az, ami csak elméleti lehetőség marad. A meglehetősen furcsa kanyarral rendelkező hátsó lámpát érintetlenül hagyták, miközben levágták a felső részt, és noha szépen eldolgozták a részleteket, tetőt már nem sikerült készíteni. A TRD gyári kiegészítőkkel is ellátott kabrió a nevét Bali egyik tengerpartjáról kapta, és semmi esély nincs arra, hogy sorozatgyártásba kerüljön.

A Yaris Heykers névre keresztelt szabadidő-autó ezzel ellentétben könnyedén megvalósítható, hiszen a kicsivel hosszabb rugóktól eltekintve csak a megjelenést érintik a változások. A kerékjáratok körül és az első-hátsó lökhárítón fekete műanyag betéteket helyeztek el, ezen felül az egyébként a sorozatgyártású autón nem elérhető tetősínek jelentik az eltérést a normál – indonéz- ötajtós Toyota Yarishoz képest.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!