Az Audi Hungaria a nemsokára várható Q4 e-tron akkumulátoros-elektromos szabadidő-autó mellett a már készülő Q3-as hálózatról tölthető hibrid változatát is gyártja majd. Ennél vezetik be a márkajelzésre hajazó, négyes töltőkábel-csatlakozást, amellyel sokkal gyorsabban lehet tölteni az akkumulátort.

A BMW formatervezői az utóbbi időben nekifeküdtek a kocsi orrát díszítő vesék méretének növelésének, az ő lelki békéjük érdekében lép be a bajor gyártó a haszonjármű-piacra. A nyergesvontató orrára minden eddiginél nagyobb veséket rajzolhatnak a dizájnerek.

A Mercedes-Benznél a vásárlói preferenciák változására reagálnak a kompakt kupéból készülő Mercedes-Maybach CLA Landaulet-vel, amivel a szupergazdagok bebizonyíthatják, hogy a fényűzés mellett az ökológiai lábnyom is fontos nekik. Még akkor is, ha saját lábnyomukat az első ülés alá kell helyezniük.

A PSA konszern a nemzetközi terjeszkedésben számít a német Opel márkára, ennek érdekében a Peugeot Pickup alapján elkészítik az új platós kisteherautót. Az új márkajellemző pajzsot adaptálják a kétezres évek elejéről származó dobozforma karosszériára, hiszen egy Opel a pokolban is Opel.

A hazai piacvezető Suzukinál nem akarnak kimaradni a 2,5 millió Ft-os családi autó támogatásból, ezért elkészítik a Vitara nyújtott változatát. A három üléssorban akár nyolcan utazhatnak, és a csomagtér mérete is változatlan. Mindezt változatlan áron kínálják, hiszen az átalakítás felemészti az állami támogatás mértékét, de így is versenyképes lehet a piacon az autó.