Rögtön kombi és kupé karosszériával is bemutatkozott a Porsche Cayenne GTS, amelynél a legjelentősebb változás, hogy a 3,6 literes V6-os biturbó helyett már a 4,0 literes V8-as biturbó dolgozik a motorháztető alatt. A teljesítmény csak kis mértékben változott, 20 lóerővel és 20 Nm-rel bővült.

A 460 lóerő és 620 Nm a Sport Chrono csomag megléte esetén 4,5 másodperces 0-100 km/óra gyorsulásra elég, ami 6 tizedes javulás az elődhöz képest, a csúcssebesség 270 km/óra. A megfelelő hangélményről speciálisan hangolt sportkipufogó gondoskodik, a hasmagasságot 20 mm-rel csökkentik és alapáron jár az elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás, extraként kérhető a karosszériát további 10 mm-rel lejjebb engedő légrugózás és hátsókerék-kormányzás. A 21 colos felnik mögött elöl 390, hátul 358 mm átmérőjű féktárcsák találhatóak, extraként a volfrámkarbid-felületkezelésű acéltárcsák vagy karbon-kerámia tárcsákat használó rendszer is elérhető.