Visszatér a leváltott Fiat Punto

2016. január 5. (kedd)

Egy lépés előre, egy lépés hátra – Indiában tavaly augusztusban mutatták be a felfrissített Fiat Punto-t, hamarosan pedig újra gyártani kezdik a korábbi változatot.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Se szeri, se száma a Fiat Punto kisautó neveinek és frissítéseinek, de az biztos, hogy Indiában 2014 augusztusában mutatták be a Punto Evo nevű modellt, amely felfrissített megjelenésével mér egy lépéssel az európai változat előtt járt. Azonban a korábbinál frissebb megjelenésű, jobban felszerelt autó túlságosan drága az indiai piac számára, ezért hamarosan újra elkezdik gyártani és forgalmazni a 2014 augusztusi előtt megjelenéssel rendelkező változatot Punto Pure néven.


Az nem meglepő, hogy egy autóból egyszerre több változatot is árulnak, hiszen a Fiat például egyszerre kínálja Indiában a Linea és a Linea Classic-ot, de az új, hogy másfél év kihagyással hozzák vissza a már leváltott autót. Nem egyszerű spórmodellről van szó, hiszen a teljes választékot – 1,2 vagy 1,4 literes benzines, 1,3 literes dízelmotor, 3 felszereltség – visszahozzák, a csúcsmodellben érintőképernyős Blue&Me hifi, digitális légkondi is lesz. A Fiat úgy hiszi, a kicsit eltérő megjelenésű, de sokkal olcsóbb autóval nem a Punto Evo-tól, hanem a vetélytársaktól rabol majd vásárlókat, azaz a Hyundai i10, a Maruti Celerio és a Chevrolet Beat minik vásárlóit akarják megnyerni a Punto Pure-ral. Sok sikert.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Visszatér a leváltott Fiat Punto

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/10-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Tuning: ©koda 1000 MB
  • Teszt: Renault Clio R.S. Trophy, BMW 330e, Kia Optima 2.0 CVVT, Lexus RX 450h
  • Vezettük: Audi SQ7 TDI, Ford Edge
  • Használt: Javítás helyett gányolás
  • Tanéácsadó: Zsebakku és bikázó
Autómotor Piactér