A General Motors a gazdasági helyzetre hivatkozva döntött úgy 2014-ben, hogy felhagy az orosz piacon való jelenléttel, és kivonja onnan az Opel (64 985 db-os értékesítés 2014-ben) és Chevrolet (79 734 db-os értékesítés 2014-ben) márkákat. Ezt követően gyorsan más régiós országokból is kivonták ezeket a márkákat, a kifejezetten olcsó helyi gyártású autók számára pedig létrehozták a Ravon márkát.

Idő közben az Opel már a PSA Csoport kezében van, és a cég most elkezdi a visszatérést a régióba, január elsejével Ukrajnában kezdi újra forgalmazni a márkát, egészen pontosan a legújabb, már PSA-technikás modelleket. Tizenegy márkakereskedésben lehet majd megvásárolni a Crossland X és Grandland X szabadidő-autókat, a karbantartáshoz 9 márkaszerviz áll majd az ügyfelek rendelkezésére. Nem lesz külön importőr, hanem a Peugeot Citroën Ukrajna cégen belül hoznak létre új részleget az Opel márka kezelésére. A következő lépés aztán az orosz piacra való visszatérés lesz, ott azonban a piac nagyobb mérete miatt hosszabb előkészítő munkára lesz szükség, és a helyi piacot védő jogszabályok miatt a helyi gyártás (összeszerelés) lehetőségével is komolyan foglalkozni. A PSA Csoport két másik márkája, a Peugeot (21 102 db-os értékesítés 2014-ben) és Citroën (20 075 db-os értékesítés 2014-ben) is sokkal kisebb darabszámokat ért el, mint az Opel, de a francia cég nem vonult ki a piacról.