Visszalépés lesz az új 911 GT3

2012. szeptember 21. (péntek)

Lassabb lesz az előző 911-es kifutó GT3-asánál az új modell. Legalábbis kezdetben.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Erősebb és keményebb lesz a Porsche 911 S-nél az új GT3-as, azonban az motorerő tekintetében elmarad majd az előző generáció utolsó nagyágyújától, a 911 GT3 RS 4.0-tól.


A megjelenés ugyanolyan van lesz, hátul kétszintes, rögzített spoiler lesz, elöl és hátul is kap néhány kacifántos részletet a lökhárító – az előddel összefényképezett prototípuson ezek a részek még álcázva vannak.

Jelen esetben a 3,8 literes lökettérfogatú, szívó hathengeres boxermotor hajtja majd a GT3-ast, 435-ről várhatóan 450 lóerőre emelkedik majd a teljesítmény. Ehhez még hozzájön, hogy az elődhöz képest nagyjából 40 kg-mal csökken a saját tömeg. Az igazi változást az jelenti, hogy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltó helyett szériában a hétfokozatú, dupla kuplungos váltót kapja majd a Porsche 911 GT3. Később majd egyre feljebb tornázzák majd az autó teljesítményét, és egészen biztosan újra túllépik majd az 500 lóerőt. De ez csak megint a következő modellváltáshoz közeledve várható.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Visszalépés lesz az új 911 GT3

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/7-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Rolls-Royce Wraith és Phantom Coupé
  • Újdonság: Audi R8, Jaguar XF, Budapest Motorfesztivál, BMW 1-es és 6-os sorozat
  • Teszt: Opel Adam Rocks 1.0 Turbo, Skoda Fabia 1.0 MPI 75, Nissan Qashqai 1.6 DIG-T, Toyota RAV4 2.0 D-4D 4x4, Mercedes CLS 220 BlueTEC
  • Járműtechnika: Vredestein gyárlátogatás, Hankook gyárbővítés
  • A Budaörsi úti csomópont átépítése

Időjárás

Budapest

zivatar
17 °C
13 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér