Vissza a Mercedeshez

2010. november 23. (kedd)
Noha újabban a Fiat konszern fennhatósága alá tartozik a Jeep márka, a Patriotban Mercedes dízel váltja a VW négyhengeresét.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság
A Jeep Patriot szinte mindenki által elfelejtve folytatja pályafutását, a Fiat mérnökei még nem jutottak el oda, hogy alaposan átdolgozzák, és az európai ízlésnek is emészthetővé tegyék az autót. Mivel azonban a VW leállt a kétliteres, adagolófúvókás négyhengeres dízel gyártásával, lépni kellett, és jobb híján a Mercedes 2,2 literes dízelét rakják a motortérbe az új modellévben.

Az Euro 5-ös előírásoknak megfelelő négyhengeres teljesítménye 163 lóerő, nyomatéka 10 Nm-rel múlja felül a korábbit, miközben a szabványos fogyasztását is sikerült némiképp csökkenteni. A 100-ra gyorsulás ideje 10,7 másodpercre csökkent, a végsebesség 201 km/h-ra javult, és 1500 kg helyett immár 2000 kg-ot vontathat az amerikai gyártású szabadidő-autó. Hogy még attraktívabbá tegyék a drágábban adott autót, alaposan bővítették az egyes felszereltségi szintekhez alapáron adott extrák listáját.

  Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Vissza a Mercedeshez

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2015/17-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Extra: Formula–1-es autó házilag
  • Teszt: Mazda CX-3 2.0 G150 aut. 4WD, Mini John Cooper Works aut., Hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT, Toyota Auris 1.2 D-4T, Opel Mokka 1.6 CDTI AWD, KTM 1190 Adventure
  • Menetpróba: BMW 3-as sorozat, Peugeot Partner, Volkswagen Touran
  • Időszerű: Új személygépkocsik értékesítése
  • Használt autó: Opel Omega Caravan 2.2 aut.

Időjárás

Budapest

derült
35 °C
18 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?

Autómotor Piactér