Vissza a Mercedeshez

2010. november 23. (kedd)
Noha újabban a Fiat konszern fennhatósága alá tartozik a Jeep márka, a Patriotban Mercedes dízel váltja a VW négyhengeresét.

Mik ezek?

X

A sorban látható gombokkal a webes közösségi hálózatokon - Facebook - fejezheted ki egy kattintással tetszésedet vagy oszthatod meg a cikkel kapcsolatos véleményedet ismerőseiddel.

Like gomb "Tetszik" / "Like" gomb. Ezzel a gombbal a Facebookon fejezheted ki tetszésedet a cikkel kapcsolatban - üzenőfaladon egyszerűen csak annyi jelenik meg, hogy kedveled ezt a cikket. Ha most éppen be vagy jelentkezve a Facebookra, akkor azt is látod, hogy ismerőseid közül valakinek tetszett-e már ez az írás. Ha nem vagy bejelentkezve, a gomb megnyomása után ezt egyszerűen megteheted. (Ez a gomb tényleg csak egy szimpla tetszésnyilvánítás - ha a cikkel kapcsolatban egyből véleményt is megosztanál, akkor használd a cikk alatti szürke hátterű sorban található "Facebook" feliratot.)

  Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság
A Jeep Patriot szinte mindenki által elfelejtve folytatja pályafutását, a Fiat mérnökei még nem jutottak el oda, hogy alaposan átdolgozzák, és az európai ízlésnek is emészthetővé tegyék az autót. Mivel azonban a VW leállt a kétliteres, adagolófúvókás négyhengeres dízel gyártásával, lépni kellett, és jobb híján a Mercedes 2,2 literes dízelét rakják a motortérbe az új modellévben.

Az Euro 5-ös előírásoknak megfelelő négyhengeres teljesítménye 163 lóerő, nyomatéka 10 Nm-rel múlja felül a korábbit, miközben a szabványos fogyasztását is sikerült némiképp csökkenteni. A 100-ra gyorsulás ideje 10,7 másodpercre csökkent, a végsebesség 201 km/h-ra javult, és 1500 kg helyett immár 2000 kg-ot vontathat az amerikai gyártású szabadidő-autó. Hogy még attraktívabbá tegyék a drágábban adott autót, alaposan bővítették az egyes felszereltségi szintekhez alapáron adott extrák listáját.

  Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Vissza a Mercedeshez

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2014/19-es számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Vezettük: Peugeot 508, Lexus NX 300h, Volkswagen Touareg
  • Teszt: Jaguar XF 2.2D
  • HASZONJÁRMŰ-MELLÉKLET: Volkswagen Amarok-túra: Montenegro–Albánia, Teszt: Peugeot Boxer, Ford Transit Jumbo, Renault Master, Mercedes-Benz V 250 BlueTec, Landini 7-215
  • Tuning: Brabus Mercedes-Benz Sprinter

Időjárás

Budapest

erősen felhős
10 °C
1 °C

Kiemelt témák - Autó-Motor.HU

Kémfotó | Frankfurt 2011 | F1 | Videó | Veterán | Youngtimer | Veterán Autó-Motor | Mikor mi jön?