Vissza a Mercedeshez

2010. november 23. (kedd)
Noha újabban a Fiat konszern fennhatósága alá tartozik a Jeep márka, a Patriotban Mercedes dízel váltja a VW négyhengeresét.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

  Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság Kívülről és belülről egyelőre nincs semmi újdonság
A Jeep Patriot szinte mindenki által elfelejtve folytatja pályafutását, a Fiat mérnökei még nem jutottak el oda, hogy alaposan átdolgozzák, és az európai ízlésnek is emészthetővé tegyék az autót. Mivel azonban a VW leállt a kétliteres, adagolófúvókás négyhengeres dízel gyártásával, lépni kellett, és jobb híján a Mercedes 2,2 literes dízelét rakják a motortérbe az új modellévben.

Az Euro 5-ös előírásoknak megfelelő négyhengeres teljesítménye 163 lóerő, nyomatéka 10 Nm-rel múlja felül a korábbit, miközben a szabványos fogyasztását is sikerült némiképp csökkenteni. A 100-ra gyorsulás ideje 10,7 másodpercre csökkent, a végsebesség 201 km/h-ra javult, és 1500 kg helyett immár 2000 kg-ot vontathat az amerikai gyártású szabadidő-autó. Hogy még attraktívabbá tegyék a drágábban adott autót, alaposan bővítették az egyes felszereltségi szintekhez alapáron adott extrák listáját.

  Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel Erősebb, takarékosabb és minden bizonnal csnedesebb a PD TDI-nél a 2,2-es Mercedes dízel

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Vissza a Mercedeshez

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér