A Mahindra nem egyszerűen az első generációs Logan licencét, hanem a típus gyártási jogait is megvásárolta, ezért szabadon fejleszti tovább az autót. Pár éve dobta piacra a 4 méternél rövidebb karosszériát, most pedig a 23014-ben tanulmányként megmutatott e-Verito nevű villanyautó sorozatgyártását kezdték meg.

Digitális műszeregység informál, légzsák nincs a fedélzeten Digitális műszeregység informál, légzsák nincs a fedélzeten

Három felszereltséggel kínálják az e-Verito-t az indiai nagyvárosokban, a helyi és állami támogatásoknak köszönhetően Új-Delhiben 3,9-4,1 millió Ft-nak megfelelő rúpiába kerül, csak itt havi 350-400 darabot kívánnak értékesíteni. Ezzel párhuzamosan jelentették be, hogy Új-Delhiben 140 villanyautó-töltőt telepítenek. A D2 alapváltozat fapados, a középső D4 szinten rádió, könnyűfém felni, elektromos tükörállítás és távirányítós központi zár van, a D6-os fedélzeti gyorstöltővel fejeli meg mindezt. Mivel kifejezetten városi használatra optimalizálták, az első kerekeket hajtó villanymotor 41 LE/91 Nm teljesítményű, és 86 km/h-s csúcssebességet tesz elérhetővé. A Reva e2o villanyautóban is alkalmazott lítium-ion akkumulátorban 110 km megtételére elegendő energia tárolható, végszükség esetén még 8 km-nyi áramot szabadítanak fel a központból – ennek gyakori használata károsíthatja az akkumulátort, ezért nem automatikus a funkció. Normál konnektorról 8 óra 45 perc a töltési idő, a legmagasabb, D6-os felszereltségnél már gyorstöltő használatára is képes az autó, ezzel 1 óra 45 perc a töltési idő.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!