Történelminek tartja a változó sűrítésű turbómotorját az Infiniti, annyira, hogy egy új formavilágot is bevezet majd ezzel párhuzamosan. Még kell pár hónapot várni a VT-Turbo erőforrásra, a forma megújulásra pedig valószínűleg a következő generációváltásokig kell majd várnunk – bár könnyen lehet, hogy jellemző részletek már hamarabb megjelennek majd az utcai autókon.

Mivel manapság a konstruktőrök a lökhárító alsó részén oldják meg a motorok és a hűtő levegőellátását, a formatervezők szabadon játszhattak a hűtőráccsal, ami látványos karosszériaelem lett, amelyet LED-es fénycsík keretez. Látványos szellőzőnyílás jelent meg az első sárvédőkön, a kerékjáratok hatalmas domborulatokat kaptak. Hátul egy LED-csík jelenti a lámpát, a kipufogókat meg a lökhárítóba rejtették.

Nem csak a sportosabb vonalvezetés jelenti a karosszéria újdonságát, a négyhengeres turbómotornak kevesebb helyre van szüksége, így azonos alapterületen több helyet kaphatnak az utasok. A tágasságot hangsúlyozza a minimalista kialakítású belső tér, ahol azért nem spóroltak a bőrrel, a monitorokkal sem. Minden utas kap egy-egy érintőképernyőt a saját magát érintő rendszerek vezérlésére, amelybe beletartozik az autó által az irányított meditáció is.

A megfelelő menettulajdonságok eléréséről összkerékhajtás gondoskodik, ami hátul oldalanként is képes irányítani a nyomatékot. Azonban arról már nem adtak közre adatokat, hogy jelen esetben mekkora teljesítménnyel örvendezteti meg a sofőrt a 2,0 literes turbómotor. Azt bezzeg hosszasan sorolják, hogy a ProPilot vezetéstámogató rendszer-csomag milyen módon segíti az emberi vezető döntéseit.