Még 2015-ben távozott az orosz piacról a General Motors, leállt az Opel és a Chevrolet személyautók forgalmazásával, utóbbi olcsóautói Ravon márkanéven mentek tovább, illetve az USA-ból importált nagy méretű szabadidő-autókat tartották meg. Idő közben a PSA Csoport tulajdonába került az Opel márka, és joggal kérdezhetné az ember, hogy miért csak most jelentették be a visszatérést? Az ok prózai: a GM kikötötte az adásvételi szerződésben, hogy az általa kifejlesztett autókat nem forgalmazhatja az új tulajdonos Oroszországban. Most érkezett el a pillanat, hogy végre már van értelme visszatérni az orosz piacra, a Crossland X és Grandland X szabadidő-autók mellett ott a Vivaro/Zafira Life és ősszel már a Corsa új generációja is rendelkezésre áll majd. Első körben importálják majd a személyautókat, a Vivaro/Zafira Life pedig a Peugeot és Citroën gyárában, Szentpéterváron készül majd a Jumpy/Spacetourer és Expert/Traveller mellett. A PSA Csoportnak létfontosságú az Opel visszatérése Oroszországba, ahol kevesebb, mint 5000 autót értékesített a Citroën és a Peugeot márka, a német márkától már az első évben is több tízezres értékesítést remélnek.

A PSA Csoport egyébként jól működik, az Opel/Vauxhall visszatért a nyereséges tartományba, a 3,88 millió darabos értékesítés 6,8 százalékos bővülést jelent 2018-hoz képest, a forgalom 18,9 százalékkal 84 milliárd dollárra növekedett, a nyereségességet 8,4 százalékra növelték. A 2019-2021 közötti időszakban 4,5 százalékos nyereségességet akarnak elérni a konszern, a kiadások fő oka, hogy ez idő alatt akar globális céggé fejlődni, a Citroën márkával Indiában lépnek piacra, az Opel visszatér Oroszországba, a Peugeotnak pedig az Egyesült Államokat és Kanadát kell meghódítania. Annak érdekében, hogy a 2021-ig terjedő időszakban az Európán kívüli értékesítéseket 50%-kal növeljék összesen 116 új modellt mutatnak be, ezek között lesz sok a helyi piac igényére szabott személy- és haszonjármű, illetve 58 lesz újenergiás (lágy-hibrid, hibrid, plug-in hibrid vagy elektromos) autó, 2025-re pedig hidrogén tüzelőanyagcellás autót is piacra akarnak dobni. Érdemes megemlíteni, hogy az USA-ban csak 2026-ban akarják elkezdeni a kiskereskedelmi forgalmazást, addig autómegosztó szolgáltatás lévén akarják megismertetni a vásárlókkal a francia autókat.