Sokkal jobban néz ki a Chevrolet Malibu az Epicánál, ami már önmagában is garancia a sikerre. Akinek ez nem elég, annak egy sokkal jobb minőségű utastérrel kedveskednek, a motorok tekintetében nagy újdonság nem lesz.

Jól néz ki a belső tér, mifelénk kézi kapcsolású váltó is lesz Jól néz ki a belső tér, mifelénk kézi kapcsolású váltó is lesz

Az autó alatt lényegében ugyanazt a padlólemezt találjuk, amit az Opel Insignia, vagy a Saab 9-5 is használ, a tengelytávolság jelen esetben 2738 mm. A Chevrolet Malibu egyszerre mutatkozott be Kínában és az Egyesült Államokban, vannak apró eltérések az egyes régiók között, ami egységes, az a tágas utastér és a jó minőségű anyagokból összerakott utastér. Mindkét nagy piacon alapfelszerelés az autóhoz a 7 colos érintőképernyős multimédiás rendszer, előbbi helyen a Malibu luxusautó-mivolta, utóbbin a műholdas rádió miatt. Tíz légzsák, sávelhagyás figyelő rendszer teszi biztonságossá az autót.

Csak a csúcs-felszereltséghez jár LED-es hátsó lámpa, egyébként a képen látható darabokkal kell megelégednie az ügyfélnek Csak a csúcs-felszereltséghez jár LED-es hátsó lámpa, egyébként a képen látható darabokkal kell megelégednie az ügyfélnek

Kínában két, egy 2,0 és egy 2,4 literes, közvetlen befecskendezéses négyhengeres benzinmotorral indul a Malibu forgalmazása, az Egyesült Államokban (kezdetben) egyedüliként kínált 2,5 literes négyhengeres teljesítménye meghaladja a 190 lóerőt. Mindhárom erőforráshoz hatfokozatú automatikus váltó kapcsolódik szériában. Európában lesz kézi váltó, és természetesen dízelmotor is.