Magát az autót nem tudták titokban tartani a BMW M GmbH munkatársai, de az csak a hivatalos képek megérkezésekor derült ki, hogy a BMW M GmbH által készített M3-as alapú pickup valójában egy kabrió.

Noha már 1991-ben a maradék E30-as alkatrészekből összedobtak a fiúk egy pickupot, annak a motorterébe csak 129 lóerős 1,6-os motort építettek, ezért hívhatják a mostani alkotást a világ első, ténylegesen is M-es pickupjának. A gyakorlatban mindez 420 lóerős teljesítményt és 450 kg-os hasznos teherbírást jelent – utóbbi nagyrészt annak köszönhető, hogy kidobták az autónak alapot adó kabrióból a nehéz és bonyolult tetőmechanizmust.

Egy kabrió M3-ast áldoztak fel lótifuti-autónak Egy kabrió M3-ast áldoztak fel lótifuti-autónak

Azért kellett az autó futóművét a Nürburgringen finomhangolni, mert a tömegcsökkenés csak hátul realizálódott, ami alaposan felborította az amúgy tökéletes egyensúlyt. Annak ellenére, hogy április elsejére időzítették az autó bemutatását, nagyon is komolyan gondolják azt, alkatrész fuvarozásra fogják használni a gépet az M GmbH szerencsésebb dolgozói. Utóbbiak valószínűleg azok lesznek, akik tudják, a főnökség hová dugta az autó kulcsát. Az amerikai vásárlók kedvéért azért nem felejtették ki a sajtóközleményből, hogy a BMW M3 Pickup egyszerre húsz darab golfzsákot képes szállítani.

Nem spóroltak a recézett lemezekkel a raktér burkolásakor. A hazsnos teherbírás 450 kg Nem spóroltak a recézett lemezekkel a raktér burkolásakor. A hazsnos teherbírás 450 kg