Versenycsíkos biztonsági övvel is kérhető a BMW M3/M4

2016. január 14. (csütörtök)

Elkészült a Competition Package nevű gyári tuningkészlet az új BMW M3/M4 típusokhoz, 19 extra lóerőt és speciális dekort kap a vásárló.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Akinek nem elég az az exkluzivitás, amit a 431 lóerős motorral szerelt BMW M3-as vagy M4-es nyújt, annak tavasztól lesz könnyebb dolga, hiszen akkortól kezdve lehet rendelni az új Competition Package nevű kiegészítő-csomagot.


Első és legszembetűnőbb újdonság az a 20 colos könnyűfém felni, amelyet korábban csak az M4 GTS kapott meg feltűnő ezüst/narancs fényezéssel; most meg kell elégedni egyszerű szürke/fekete megjelenéssel, cserébe az M3-as is megkaphatja a gurigákat. A karosszéria külsején egyébként a BMW Individual kínálatából a Shadow Line kiegészítőket kapják az autók, ami fekete hűtőrácsot, ablakkeretet és tükörház-burkolatot jelent. Az utastérben az alacsony tömegű M sportkagylók alapáron járnak, egyedüli vonás a BMW motorsport-színeiből készített díszcsíkkal ellátott biztonsági öv.

Jelentős változás, hogy a 3,0 literes biturbó teljesítménye 19 lóerővel, 450 lóerőre emelkedik az átprogramozásnak és az új M sportkipufogó-rendszernek köszönhetően. Ez a minimális teljesítménynövekedés már 1 tizeddel jobb százas sprintet jelent, a legfürgébb így a 7 fokozatú, dupla kuplungos váltóval szerelt M4 kupé, ami 4,0 másodperc alatt ugrik fel 100 km/h-s sebességre. A BMW M3/M4-hez kínált Competition Package esetén még az Adaptive M felfüggesztést is megkapja az ember (új rugók, lengéscsillapítók és stabilizátorok) az Active M differenciálművet és átprogramozott menetstabilizálóval együtt.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Versenycsíkos biztonsági övvel is kérhető a BMW M3/M4

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/13-as számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt: Renault Megane GT, Peugeot 308 GT SW, Mercedes-Benz C 250 Coupé, Ford Mustang Convertible 2.3 EcoBoost aut., Suzuki GSX-S1000
  • Extra: Can-Am Spyder világtalálkozó, Űrbázis a BMW tiszteletére
  • Vezettük: BMW M2, Seat Ateca, Volkswagen Amarok V6 TDI
  • Tanácsadó: Fényezés javítása, festékvastagság mérése
  • Használt: BMW C1 (2000-2002)
Autómotor Piactér