A jövőben több Zagato karosszériás Aston Martinra is számíthatunk, hiszen a különleges autókat gyártó brit cég hosszabb távra tervez az olasz formatervező stúdióval. A V12 Zagato egy versenyautó-tanulmány, amely június 25/26-án már rajthoz is áll a nürburgringi 24 órás versenyen.

Ezt követően nagyjából egy év fog eltelni addig, amíg közúton is korlátozások nélkül használható változatban is megvásárolható lesz. Szigorúan limitált darabszámban, hiszen a One-77 sikere megmutatta a gyárnak, hogy a vásárlóközönség szó szerint vevő az ilyen különlegességekre.

Az ismert alu-térvázra épül a V12 Zagato, a motorja 510 lóerős Az ismert alu-térvázra épül a V12 Zagato, a motorja 510 lóerős

Alumínium térvázra épül a különleges, kézzel megmunkált alumínium lemezekből álló karosszéria, egy első sárvédőhöz például hét darabot kell összedolgozni – ezeket angolkerékkel, kézi munkával alakítják ki. Az 5,9 literes V12-es szívómotor 517 lóerős, maximális nyomatéka 570 Nm, és a rajongók legnagyobb bánatára hatfokozatú, robotizált váltó csatlakozik hozzá – csak abban reménykedhetnek, hogy a sorozatgyártásig kézi kapcsolásúra vagy automatára cserélik az egységet.

Sikerült a lehetetlen a Zagato-nak - a többitől megkülönböztethető Aston Martint alkotott Sikerült a lehetetlen a Zagato-nak – a többitől megkülönböztethető Aston Martint alkotott