Hivatalosan még mindig csak „több mint 210 lóerős” a Yaris forró ferdehátú változata, hiszen a GRMN elnevezésű modell homologizációja még mindig nem történt meg, így hivatalosan csak 212-215 lóerős motorról van szó. A kifejezetten európai piac számára készítik az 1,8 literes, kompresszoros motorral szerelt kivitelt, mindössze 400 darabot – ez indokolja a bátor vételárat, ami hazánkban 10 030 000 Ft.

Ezért a pénzért a már korábban említett nagy motor mellett a GT 86-osból származó sportüléseket, sportkormányt, Torsen részlegesen önzáró differenciálművet, sport felfüggesztést (eltérő rugók, lengéscsillapítók, stabilizátorok), 17 colos BBS felniket kap a vásárló, meg sportosabb megjelenést.

A látványos matrica-dekoráción felül középen kivezetett kipufogót, nagy méretű tetőspoilert kap a Toyota Yaris GRMN, amelynél fehér a karosszéria és fekete a tető. Az üléseket Alcantara kárpit borítja, és alapfelszerelés a Touch2 Go navigációs fejegység. A menetteljesítményekről annyit mondanak, hogy a 0-100 km/h gyorsulás 6,3-6,5 másodpercig tart – ez utóbbi érték se végleges, a teljesítményhez hasonlóan.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!