A legnagyobb újdonság a tengelytávolság 10 centis megnyújtása, a kisebb magasság és az akár 20 colos felnik miatt az autó arányai így megváltoztak, és ha lehet hinni a sajtóközleménynek, végre sportos a Porsche 911-es megjelenése.

Szélesebb lett az elő nyomtáv, a külső tükrök immár az ajtólemezen, és nem az ablak sarkában helyezkednek el. Az acél-alumínium vegyes építésű karosszéria 45 kg-mal csökkenti a saját tömeget. A motorleállító rendszerrel, a fékenergia-visszatermeléssel és a hétfokozatú kézi kapcsolású vagy automatikus váltó segítségével mindez átlagosan 16 százalékkal alacsonyabb fogyasztást eredményez.

A Carrera GT ihlette a tervezőket a beltér rajzolásakor A Carrera GT ihlette a tervezőket a beltér rajzolásakor

A 911 Carrera alapmotorja 3,4 literes, 350 lóerős, a PDK váltóval 8,2 l/100 km a szabványos átlaga. A 911 Carrera S 3,8 literes, 400 lóerős boxere a laboratóriumban 8,7 l/100 km-es fogyasztást ér el – szintén a dupla kuplungos váltóval. A 100 km/órás sebességet 4,3 illetve 4,6 másodperc alatt éri el az új Porsche 911-es, a végsebességeket egyelőre nem közölték. Németországban szeptember elsejétől lehet megrendelni az autókat, amelyek sorozatgyártása december 3-án indul. A német alapár 88 038 euró áfá-val együtt.

Gyorsabb és takarékosabb lett a 911-es, a motorleállító széria Gyorsabb és takarékosabb lett a 911-es, a motorleállító széria