Van, akinek szent tehén a Porsche 911, van, akinek egy normál utcai autó, és nagyon sokan vagyunk úgy vele, hogy megfizethetetlen, haszontalan sportkocsi. De vannak olyanok, akik olyan autót látnak benne, amin még mindig lehet valamit javítani a gyár által már 48 éve csiszolt konstrukción.

Így volt ezzel az ohiói Trinity Motorsports tulajdonosa, Shawn Bayliff, aki rájött, mi hiányzik az autóból: a középre helyezett vezetőülés. Az elhatározást tett követte, egészen pontosan egy évig tartott, mire elkészült a nagy átalakítást.

Motor- és karosszériatuning ráadásul nincs is benne ebben, elég nagy feladatnak bizonyult a kormánymű és a kapcsolódó alkatrészek áthelyezése. Igyekezett megtartani a széria-kinézetet az építő, de az csak részben sikerült, hiszen nem tett mást, mint a gyári műszerfal-betétet odébb helyezte, a „lyukat” meg betömte szénszálas műanyaggal – ha már ennyi pénzt és energiát öl a Centro 911 megalkotásába, vehetett már volna egy brit műszerfalat, amiből összehozhatott volna egy szimmetrikus műszerfal-felsőt.

Mivel a Porsche 911-es nem elég széles, nem volt hely két oldalsó utasülés elhelyezésére, így csak egyszemélyes az alkotás, ahogy az Zach Courter fényképein is látszik.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!