Az E-osztály testvérmodellje a Mercedes-Benz CLS-osztályos kupé, és ahogy a limuzinnál már folyamatban van a downsizingolt motorok terjedése (200 d jelzésű 1,6-os dízel), úgy a sportmodell is átesik ezen. Elsőként Kínából van információ az új, CLS 260 jelzésű alapmodellről, amely 1,5-ös lágyhibrid turbómotort kap 184 LE/280 Nm teljesítménnyel, a váltó a kilencfokozatú automatikus egység. Ezzel az erőforrással padlógázon 8,7 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet a CLS-kupé. Mivel Kínában az exportvámok miatt drága a típus, még ebben a kis motoros alapváltozatban is benne van a Nappa-bőr kárpit, a 19 colos felni és a teljesen LED-es fényszóró – utóbbi szintén eltér az európai változattól. Várhatóan csak idő kérdése, hogy mikor jelenik meg az 1,5-ös lágyhibird turbómotor az E- és CLS-osztályban az európai piacon.