Az Alfa Romeo Giulietta menetrend-szerűen három éves ritmusban érkező második megújulása visszafogott lett, csöppet megnövelték a pajzson belül a hűtőrács méretét, ennek a mintázata is átalakult, és elemként az alsó légbeömlő középső része karosszériaszíntől függetlenül grafitszürke, és piros díszcsíkot is látunk itt, hátul ez utóbbi a diffúzort utánzó betét körül helyezkedik el.

Az utastérben a minőségérzetet javítják új anyagok bevezetésével, vörös helyett immár fehér a grafika a műszeregységben és a klímapanelnál, egyébként pedig új generációs Uconnect fejegységek kerülnek középre, amelyek a korábbinál jobb kapcsolódási és kommunikációs lehetőségeket kínálnak.

A motorkínálatban nincs változás, a 120 lóerős 1,4-es turbó az alap – már ehhez is van Q2 fantázianévre hallgató elektronikus differenciálzár -, a Quadrifoglio Verde forró ferdehátú első kerekeit az alu-blokkos, 1,75 literes, 240 lóerős turbómotor hajtja 6 fokozatú dupla kuplungos váltó közbeiktatásával. Az Alfa Romeo Giulietta dízel-kínálata a 120-175 lóerős spektrumot fedi le.

A Volvo V40-esnél még a lökhárítókat se rajzolták át a formatervezők, épp csak a fényszórót cserélték le olyanra, amelynek közepén a formatervezők által Thor kalapácsának hívott LED-es menetfény helyezkedik el, hátul egyedül a tetőspoilert rajzolták át. Ja, lecserélték a rács mintázatot is, összesen 8 új felni közül választhatnak a vásárlók, és 5 új karosszériaszín is van – az Amazon Blue és Denim Blue árnyalatok itt debütálnak, a többi három egyéb Volvókon már elérhető volt.

Az utastérben egy új kárpit, három új betét jelenti a változást, és egy fizikai kapcsoló, amelyre a sofőr saját ízlésének megfelelő funkciót programozhat. A kézi váltóval szerelt D2-es erőforrásnál 89 g/km-re csökkent a CO2-kibocsájtás, egyébként nem változott a Volvo V40-es technikája.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Hozzászólások