Változatlan változás: Alfa Romeo Giulietta és Volvo V40

2016. február 25. (csütörtök)

Két kompakt autó megújulásakor is az állandóságot helyezték előtérbe, az Alfa Romeo Giulietta és a Volvo V40-es esetén is csak a technikát csiszolták.
  • A+
  • A-
  • P
  • @>
  • |<

Az Alfa Romeo Giulietta menetrend-szerűen három éves ritmusban érkező második megújulása visszafogott lett, csöppet megnövelték a pajzson belül a hűtőrács méretét, ennek a mintázata is átalakult, és elemként az alsó légbeömlő középső része karosszériaszíntől függetlenül grafitszürke, és piros díszcsíkot is látunk itt, hátul ez utóbbi a diffúzort utánzó betét körül helyezkedik el.


Az utastérben a minőségérzetet javítják új anyagok bevezetésével, vörös helyett immár fehér a grafika a műszeregységben és a klímapanelnál, egyébként pedig új generációs Uconnect fejegységek kerülnek középre, amelyek a korábbinál jobb kapcsolódási és kommunikációs lehetőségeket kínálnak.

A motorkínálatban nincs változás, a 120 lóerős 1,4-es turbó az alap – már ehhez is van Q2 fantázianévre hallgató elektronikus differenciálzár -, a Quadrifoglio Verde forró ferdehátú első kerekeit az alu-blokkos, 1,75 literes, 240 lóerős turbómotor hajtja 6 fokozatú dupla kuplungos váltó közbeiktatásával. Az Alfa Romeo Giulietta dízel-kínálata a 120-175 lóerős spektrumot fedi le.

A Volvo V40-esnél még a lökhárítókat se rajzolták át a formatervezők, épp csak a fényszórót cserélték le olyanra, amelynek közepén a formatervezők által Thor kalapácsának hívott LED-es menetfény helyezkedik el, hátul egyedül a tetőspoilert rajzolták át. Ja, lecserélték a rács mintázatot is, összesen 8 új felni közül választhatnak a vásárlók, és 5 új karosszériaszín is van - az Amazon Blue és Denim Blue árnyalatok itt debütálnak, a többi három egyéb Volvókon már elérhető volt.

Az utastérben egy új kárpit, három új betét jelenti a változást, és egy fizikai kapcsoló, amelyre a sofőr saját ízlésének megfelelő funkciót programozhat. A kézi váltóval szerelt D2-es erőforrásnál 89 g/km-re csökkent a CO2-kibocsájtás, egyébként nem változott a Volvo V40-es technikája.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!

Tetszett a cikk? Ossza meg! Facebook Twitter

Ajánlott cikkek

A cikk küldése e-mailben

X
Cikk címe:
Változatlan változás: Alfa Romeo Giulietta és Volvo V40

Biztonsági kód
A fenti képen látható ellenőrzőkód:

*-al jelzett mezők kitöltése kötelező!

Cikk megosztása a közösségi portálokon

X

Hozzászólások –

eddig 0 hozzászólás érkezett
HOZZÁSZÓLOK

Hozzászólok a cikkhez

A cikkhez csak bejelentkezett olvasóink szólhatnak hozzá.  Miért kell regisztrálnom? Bejelentkezek | Regisztrálok

Miért kell regisztrálnom?

X
Olvasóink fáradhatatlan aktivitásának köszönhetően az elmúlt évek során a megye meghatározó fórumává váltunk,
ahol cikkeink kapcsán értékes viták, párbeszédek alakultak ki. Ahogy e fórum résztvevőinek száma egyre növekedett,
sajnos a komoly hozzászólások közé egyre gyakrabban keveredtek céltalan, romboló beírások. Ezért éreztük úgy,
hogy eljött az ideje annak, hogy a kommentelés lehetőségét regisztrációhoz kössük, kiszűrve az értelmes fórumozást
zavaró tartalmakat. A regisztrációt ugyanakkor a korábbinál lényegesen egyszerűbbé tettük: elég csak nevet,
fehasználói nevet és emailt megadni. Reméljük olvasóink is úgy gondolják, hogy megéri megtenni ezt az egyszeri és
egyszerű lépést azért, hogy barátságosabb közegben, értelmesebb mederben folytatódhassék a párbeszéd.
(Ha problémája akad a regisztrációval vagy a hozzászólás új módjával, "hozzászólás" tárggyal írjon levelet a info@automotor.hu címre.)

Aktuális: 2016/14-15-ös számunkból

Autó-Motor aktuális címlap
  • Teszt:Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi HP, BMW 225xe Active Tourer, Peugeot Partner Tepee Outdoor 1.6 BlueHDi 120, Nissan Navara dCi 190, BMW C 650 Sport, Can-Am Spyder F3-S
  • Vezettük: Volkswagen Up!, Opel Zafira, Volvo S90 és V90
  • Extra: Ladák nagy találkozása
  • Tanácsadó: Gumicsövek cseréje, Futóműjavítás
  • Használt: BMW 330Ci (E46) kabrió
Autómotor Piactér