Költségcsökkentés miatt rengeteg a közös alkatrész a BMW 1-es és 3-as sorozata között, de egészen mostanáig volt néhány olyan dolog, amivel megkülönböztették egymástól a két modellsorozatot. Például kis motorok csak az 1-esben voltak (Nyugat-Európában), összkerékhajtás meg csak a 3-asban. Most ez megváltozik.

Az 1-es sorozatnál a 2,0 literes dízel és a 3,0 literes benzines lesz elérhető összkerékhajtással. A 120d xDrive 184 lóerős, 7,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra és 225 km/h a végsebessége. Az M 135i xDrive esetén 320 lóerőnek örülhet a sofőr, meg 4,7 másodperces 100-as sprintnek. Az 1-es és a 3-as sorozathoz is választható az új generációs Professional navigáció, az eddiginél jobb felbontású monitorral és 3D-s megjelenítéssel.

Egy új motort kap a BMW 3-as sorozata az új modellévben, de azt rögtön két néven. A novembertől kapható 316i és 320i Efficient Dynamics Edition-ben az 1,6 literes benzines turbómotor dolgozik. Előbbi esetben 136 lóerő a teljesítmény és 5,8 l/100 km a szabványos fogyasztás, utóbbinál 170 lóerő és 5,3 l/100 km a megfelelő érték. Folyamatosan bővítik a nemrég bemutatott 3-as Touring motorkínálatát is, amely már a 16d, 18d motorokkal is választható.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!