Nem kisebb célt tűztek ki az Astra OPC fejlesztéséért felelős mérnökök elé célnak, minthogy jobb legyen az autó az aktuális királynál – ez ugye a Renault Mégane RS-t jelenti, hiszen a Focus RS már a múlté.

A 2,0 literes, négyhengeres turbómotor maradt, de a teljesítményét 280 lóerőre növelték, a maximális nyomaték 400 Nm. Mielőtt még az előző OPC-t ismerő emberek felszisszennének, meg kell jegyezni, hogy a felfüggesztést azonban olyanra cserélték, ami a Focus RS-t is móresre tanította, meg sperrdifit is adnak alapáron, így állítólag már egész vezethető az autó, nem akarja állandóan kicibálni a kormányt a sofőr kezei közül.

Aki netán egy kicsit megkergetné az autót, az Brembo fékrendszer segítségére számíthat, aki hétköznapi feladatokra használná a gépet, az abban reménykedhet, hogy az alapáron adott elektronikus lengéscsillapítók segítségével a 20 colos felnik ellenére is megőrizheti fogtöméseit.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!